Motto club satmarean

Traiesc acei ce vor sa lupte,
Iar cei fricosi se plang si mor!
De-i vezi murind, sa-i lasi sa moara,
Caci moartea e menirea lor!

duminică, 3 iulie 2011

Week-end 2-3 iulie

Sambata dimineata nu s-a jucat, timpul era rece si era noros.

Sambata de la 19 am fost doar 7-8 persoane, era foarte innorat si ploaia era aproape. Dar NU A PLOUAT, si nici noroi nu a fost! Nici vantul nu a suflat, si temperatura de circa 15 grade a fost ideala pentru joc.

Terenul era perfet uscat! Apa din ploi a intrat toata in pamant, si nici noroi nu era! Eu am jucat in pantofi de vara, cu care am intrat apoi in casa fara sa ii curat, pentru ca nu era nevoie!

Asa ca duminica, 3 iulie de la orele 18 iesim iar.

2 comentarii:

  1. Cum ziceam si ieri , abia am asteptat sa se joace o noua partida de airsoft . Lumea s-a adunat , desi am fost putini , dar mai bine asa decat deloc . Poate saptamana ce vine reusim sa ne mobilizam si sa uitam sau cel putin sa incercam sa trecem peste micile probleme care ar putea sa stea in cale .

    RăspundețiȘtergere
  2. Intalnirea de azi a fost ok , s-au facut si ceva poze . Poze pe care le puteti gasi la adresa de messenger danny_red_eyes , pana reusim sa le postam pe site .

    RăspundețiȘtergere