Motto club satmarean

Traiesc acei ce vor sa lupte,
Iar cei fricosi se plang si mor!
De-i vezi murind, sa-i lasi sa moara,
Caci moartea e menirea lor!

vineri, 15 iulie 2011

Joc sambata, 16 iulie

Daca sambata trecuta m-am topit la 28-29 de grade, sambata asta e prea de tot. La 32 de grade eu nu voi mai merge la joc.

Dar daca lumea s-a anuntat ca vine, las sa vina. Deci sambata la ora 18 sunt invitati cei care rezista la caldura.

Eu ma retrag, mi-e prea cald...

Am iesit totusi duminica, dimineatza de la 8, si au fost numai 21 grade. Macar la inceput. Asa ca am putut juca in bocanci, bine imbracat, pe noul teren de tip paintball, dar facut special pentru airsoft, cu peste 200 de cauciucuri.  Pana maine sper sa pot posta link-ul la youtube cu filmuletele pe care le-am facut acolo.

Dani Mois

P.S. Aici e link-ul cu filmul de la jocul de duminica:
http://www.youtube.com/watch?v=Wr8G2QYbWaA&feature=channel_video_title

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu